نشانهگذاری سازمان جستجوی Google نام، آدرس، اطلاعات تماس و سایر شناسههای کسبوکار را اضافه میکند
Google برای پشتیبانی از این موارد جدید، کنسول جستجو و گزارشهای آزمایشی Rich Results را بهروزرسانی کرده است.
گرین گروپ،جستجوی Google نشانهگذاری سازمانی جدیدی را اضافه کرد که اکنون از نام، آدرس، اطلاعات تماس و سایر شناسههای تجاری پشتیبانی میکند. نشانهگذاری قبلی قبلاً فقط از فیلدهای داده ساختار یافته نشانواره و URL پشتیبانی میکرد.
مهندسان نرم افزار Google Shopping ایرینا تودوس و الکس یانسن اعلام کردند: «امروز ما در حال گسترش پشتیبانی خود از اطلاعات سازمانی با استخراج داده های اداری اضافی هستیم.
چه خبر؟ Google اسناد توسعهدهنده خود را بهروزرسانی کرد و دادههای ساختاریافته سازمان را برای پشتیبانی از زمینههای تجاری و مرتبط با سازمان جدید اضافه کرد. آنها شامل نام، نام جایگزین، نام قانونی، توضیحات، هماناس، فیلدهای آدرس، شماره تلفن، ایمیل، تعداد کارمندان، تاریخ تاسیس، DUNS، NAICS، شناسه مالیاتی و سایر شماره های شناسه هستند.
فیلدهای نشانواره و URL هنوز در دسترس هستند. اسناد لوگو در اسناد سازمانی جدید ادغام شد.
نحوه استفاده از آن. این نشانهگذاری را میتوان در پانلهای دانش جستجوی Google و سایر عناصر بصری، مانند منبع، استفاده کرد. این شرکت گفت که باید به جستجوگران کمک کند “جزئیات سازمان شما را راحت تر در جستجوی گوگل بیابند.”
در اینجا تصویری از نحوه ظاهر آن است:
گزارش نویسی. گوگل گزارش ها را در کنسول جستجوی گوگل به روز کرد تا از اعتبارسنجی این فیلدهای جدید پشتیبانی کند. ابزار آزمایش نتایج غنی برای پشتیبانی از اعتبارسنجی این فیلدهای داده ساختاریافته جدید نیز به روز شد.
گوگل نوشت: “گزارش نشانواره موجود در کنسول جستجو و اعتبارسنجیها در تست نتایج غنی اکنون با اعتبارسنجیهای سازمانی گستردهتر در تست نتایج غنی جایگزین شدهاند.”
“شما می توانید داده های ساختار یافته سازمان خود را با استفاده از Rich Results Test با ارسال URL یک صفحه یا یک قطعه کد آزمایش کنید. با استفاده از این ابزار، میتوانید تأیید کنید که نشانهگذاری فورا معتبر است یا خیر.
چرا ما اهمیت می دهیم؟ گسترش زمینههای گنجانده شده در دادههای ساختاریافته سازمان به شما کمک میکند تا اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار یا سازمان خود به طور موثر با Google ارتباط برقرار کنید.
«جستجوی Google» از این اطلاعات برای ارائه شماره تلفن، آدرس و سایر شناسههای تجاری دقیق استفاده میکند، که به جستجوگران کمک میکند کسبوکارهایی را که از نشانهگذاری دادههای ساختاریافته سازمانی استفاده میکنند، بیابند و با آنها تماس بگیرند.