Google Search ممکن است اکنون از عنوان OG برای لینکهای عنوان استفاده کند
به گزارش گرین گروپ به نقل از searchengineland ، “گوگل یک منبع نهم را به منابعی که ممکن است برای عنوان لینکهای جستجوی گوگل استفاده کند، اضافه کرده است.
گوگل جستجو، اسناد جستجوی خود را بهروز کرد تا حق استفاده از متادیتای عنوان OG برای لینک عنوان شما در نتایج جستجوی گوگل را برای خود محفوظ کند. این، منبع نهمی را اضافه میکند که گوگل ممکن است از آن برای لینکهای عنوان شما استفاده کند.
فهرست منابع لینک عنوان. در اینجا لیستی از منابعی که Google ممکن است برای لینک عنوان شما استفاده کند:
- محتوای موجود در عناصر <title>
- عناصر عنوان، مانند عناصر <h1>
- محتوای موجود در متا تگهای og:title
- سایر محتوای بزرگ و برجسته از طریق استفاده از استایلها
- متن دیگر موجود در صفحه
- متن لنگر در صفحه
- متن درون لینکهایی که به صفحه اشاره میکنند
- دادههای ساختاری وبسایت
چه چیزی جدید است؟ گزینه جدید، مورد “محتوای برچسب های متا og:title” در وسط است.
OG:title چیست؟OG:title عنوانی است که برای شیء شما در نمودار باز (Open Graph) تعیین میشود. اغلب، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی از آن برای تصمیمگیری درباره عنوانی که برای URLهای به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم خود استفاده میکنند، استفاده میکنند.
عنوان لینک در جستجوی گوگل چیست؟عنوان لینک در جستجوی گوگل، عنوان قابل کلیک است که در خلاصه نتیجه جستجوی گوگل استفاده میشود. در اینجا یک مثال از خلاصه نتیجه جستجو آورده شده است که در آن “How to make crispy fried eggs” عنوان لینک است:
چرا ما اهمیت می دهیم:این فقط یک منبع اضافی است که Google ممکن است برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام لینک عنوان را برای لیست نتایج جستجوی شما در Google Search استفاده کند، از آن استفاده کند. Google بیشتر از همه احتمالاً از عنصر عنوان شما در HTML شما استفاده خواهد کرد، اما اغلب Google ممکن است تصمیم بگیرد از منبع دیگری برای عنوان شما استفاده کند. اکثر سایتها تمایل دارند عنصر عنوان HTML و OG:title خود را مطابقت دهند، اما همه این کار را نمیکنند.